МОНІТОРИНГ УСПІШНОСТІ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ
Рівень навчальних досягнень учнів 4-9-х класів
з української мови за І семестр 2020/2021 навчального року
2020/2021 навчальний рік |
|||||
Клас |
Кількість учнів |
Рівень навчальних досягнень |
|
||
Початковий рівень |
Середній рівень |
Достатній рівень |
Високий рівень |
||
4 |
4 |
- |
2 (50%) |
1 (25%) |
1 (25%) |
5 |
5 |
- |
2 (40%) |
3 (60%) |
- |
6 |
2 |
- |
- |
2 (100%) |
- |
7 |
2 |
- |
1 (50%) |
1 (50%) |
- |
8 |
11 |
- |
7 (64%) |
3 (27%) |
1 (9%) |
9 |
6 |
1 (16%) |
1 (16%) |
4 (68%) |
- |
Усього |
30 |
1 (3%) |
13 (43%) |
14 (47%) |
2 (7%) |
Якість засвоєння знань
учнів 4-9-х класів з української мови
Програмний матеріал з української мови засвоїли на високому і достатньому рівні (у процентному відношенні): 4-й клас - 50 %; 5-й клас – 60 %; 6-й клас - 100 %; 7-й клас - 50 %; 8-й клас - 36 %; 9-й клас - 68 %. Із загальної кількості учнів 4-9-х класів (30) мають високий рівень знань –
2 (7%); достатній рівень знань – 14 (47%); середній – 13 (43%); початковий
1 (3%).
Середній бал з української мови за І семестр 2020/2021 навчального року становить __, що є вищим на __, ніж у минулому навчальному році.
Рівень навчальних досягнень учнів 4-9-х класів
з математики, алгебри та геометрії
за І семестр 2020/2021 навчального року
2020/2021 навчальний рік |
|||||
Клас |
Кількість учнів |
Рівень навчальних досягнень |
|
||
Початковий рівень |
Середній рівень |
Достатній рівень |
Високий рівень |
||
Математика |
|||||
4 |
4 |
- |
2 (50%) |
1 (25%) |
1 (25%) |
5 |
5 |
- |
- |
3 (60%) |
2 (40%) |
6 |
2 |
- |
- |
- |
2 (100%) |
Усього |
11 |
- |
2 (18%) |
4 (36%) |
5 (46%) |
Алгебра |
|||||
7 |
2 |
- |
1 (50%) |
1 (50%) |
- |
8 |
11 |
2 (18%) |
3 (27%) |
5 (45%) |
1 (9%) |
9 |
6 |
1 (16%) |
1 (16%) |
2 (34%) |
2 (34%) |
11 |
1 |
|
|
1 (100%) |
|
Усього |
20 |
3 (15%) |
5 (25%) |
9 (45%) |
3 (15%) |
Геометрія |
|||||
7 |
2 |
- |
- |
1 (50%) |
1 (50%) |
8 |
11 |
2 (18%) |
3 (27%) |
3 (27%) |
3 (27%) |
9 |
6 |
1 (16%) |
1 (16%) |
2 (34%) |
2 (34%) |
11 |
1 |
|
|
1 (100%) |
|
Усього |
30 |
3 (15%) |
4 (20%) |
7 (35%) |
6 (30%) |
Програмний матеріал з математики засвоїли на високому і достатньому рівні (у процентному відношенні): 4-й клас - 50 %; 5-й клас – 100 %; 6-й клас - 100 %; з алгебри: 7-й клас - 50 %; 8-й клас – 54 %; 9-й клас - 68 %; 11-й клас - 100 %; з геометрії: 7-й клас - 100 %; 8-й клас – 54 %; 9-й клас - 68 %; 11-й клас - 100 %.
Із загальної кількості учнів 4-6-х класів (11) з математики мають високий рівень знань - 5 (46%), достатній рівень знань – 4 (36%), середній -
2 (18%), початковий – 0; з алгебри із загальної кількості учнів 7-11-х класів (20) мають високий рівень знань - 3 (15%), достатній рівень знань – 9 (45%), середній – 5 (25%), початковий – 3 (15%); з геометрії із загальної кількості учнів 7-11-х класів (20) мають високий рівень знань - 6 (30%), достатній рівень знань – 7 (35%), середній – 4 (20%), початковий – 3 (15%).
Середній бал навченості з математики за І семестр 2020/2021 навчального року становить __, що є вищим на __, ніж у минулому навчальному році; з алгебри становить __, що є вищим на __, ніж у минулому навчальному році; з геометрії становить __, що є вищим на __, ніж у минулому навчальному році.
Якість засвоєння знань
Якість засвоєння знань
Якість засвоєння знань
Рівень навчальних досягнень учнів 4-9-х класів з усіх предметів
за І семестр 2020/2021 навчального року
Високий і достатній рівень знань з усіх предметів серед учнів 4-9-х класів мають: 2 учні 4-го класу, 3 учні 5-го класу, 1 учень 6-го класу,
1 учень 7-го класу, 3 учні 8-го класу, 4 учні 9-го класу.
Із загальної кількості учнів 4-9-х класів (30) мають високий рівень знань – 3 (10%), достатній рівень знань – 12 (40%), середній – 10 (33%), початковий - 5 (17%).
Висновки моніторингу навчальних досягнень учнів за І семестр 2020/2021 навчального року
Дані моніторингового аналізу рівня навчальних досягнень учнів 4-9-х класів з української мови свідчать про те, що за І семестр 2020/2021 навчального року збільшився відсоток високого рівня (на __%), достатнього рівня (на __%), зменшився відсоток середнього рівня (на __%), що свідчить про ефективне застосування корекційно-розвивальних завдань на уроках та застосування індивідуального підходу до учнів. Середній рівень навченості учнів 4-9-х класів з української мови за І семестр 2020/2021 навчального року становить __ , що на __ вище ніж у 2019/2020 навчальному році (__).
Дані моніторингового аналізу рівня навчальних досягнень учнів з математики, алгебри та геометрії за І семестр 2020/2021 навчального року свідчать про значну частку учнів, які на кінець І семестру мають високий, достатній та середній рівень навчальних досягнень.
У зв’язку з вищезазначеним, наказую:
1. Довести до відома батьків учнів підсумки навчальних досягнень учнів за
І семестр 2020/2021 навчального року.
2. Використовувати інноваційні форми контролю за рівнем засвоєння навчального матеріалу.
3. Залучати учнів до активної діяльності під час формування нових знань.
4. Під час організації освітнього процесу на кожному уроці особливу увагу приділяти завданням на формування в учнів умінь аналізувати, порівнювати та узагальнювати навчальний матеріал на всіх етапах уроку.
5. Посилити контроль за учнями, які потребують особливої уваги.
Підсумки успішності та якості знань учнів
Рубанської ЗОШ І – ІІІ ступенів
за І семестр 2019 – 2020 н.р.
Клас |
К – сть |
Рівень навчальних досягнень |
Якість знань % |
Успіш ність % |
|||
Високий |
Достатній |
Середній |
Низький |
||||
1 |
3 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
7 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
3 |
7 |
1 |
2 |
1 |
3 |
43 |
57 |
4 |
6 |
- |
3 |
3 |
- |
50 |
100 |
5 |
2 |
1 |
1 |
- |
- |
100 |
100 |
6 |
2 |
- |
1 |
1 |
- |
50 |
100 |
7 |
13 |
1 |
2 |
5 |
5 |
24 |
61 |
8 |
6 |
- |
4 |
1 |
1 |
67 |
83 |
9 |
11 |
- |
2 |
6 |
3 |
18 |
73 |
10 |
3 |
1 |
- |
2 |
- |
33 |
100 |
11 |
4 |
1 |
- |
3 |
- |
25 |
100 |
Всього : |
64 |
5 |
15 |
22 |
12 |
45,5 |
86 |
Навігація
- ГОЛОВНА
- Про навчальний заклад
- Фотоальбом
- Контакти
- Громадська приймальня
- Корисні посилання
- Пошта
- ОГОЛОШЕННЯ
- ЧЕРГОВІ ВЧИТЕЛІ
- АДМІНІСТРАЦІЯ гімназії
- Режим роботи гімназії
- ПЕДАГОГІЧНИЙ КОЛЕКТИВ гімназії
- Шкільний автобус
- Загальношкільні свята
- Статут закладу
- Документи
- Фінансова структура
- НОВИНИ
- Чергові учні
- ЗВІТИ
- Колективний договір закладу
- Навчальні плани
- Освітня програма
- РОЗКЛАД УРОКІВ
- Внутрішній розпорядок роботи гімназії
- Матеріальна база
- КОШТОРИС
- Правила для здобувачів освіти
- Річний план роботи гімназії
- Курси педагогічних працівників у 2020 році
- МОНІТОРИНГ успішності 2019 - 2020 навчальний рік
- Графік роботи педагогічного колективу на період карантину
- Інформація щодо строків прийому документів для зарахування дітей до 1 класу
- Інформація про закріплену територію обслуговування для забезпечення права кожної дитини на здобуття освіти
- Сторінка психолога
- Тематика педрад
- Розклад уроків на період дистанційного навчання
- Для батьків майбутніх першокласників
Контакти
Адреса:22831,
Вінницька область,
Немирівський район,
с.Рубань
вул.Центральна 42
Тел.:(04331) 3 - 57 - 45
Email:ruban.shkola@ukr.net